ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Paragon Alignment Tool 4.0.14819 Professional + Boot Media Builder نرم افزار افزایش سرعت هارد دیسک

Paragon Alignment Tool یک نرم افزار قدرتمند و کاربردی برای افزایش سرعت هارد دیسک های مدرن ، سیستم های RAID و دیسک های مجازی است . هم چنین امکان افزایش عمر دیسک های SSD از طریق ایجاد تغییرات در جایگاه پارتیشن ها از دیگر خصوصیات نرم افزار Paragon Alignment Tool میباشد.
نرم افزار Paragon Alignment Tool به شما امکان افزایش سرعت و قدرت دیسک های سخت مدرن و و دیگر ابزارهای ذخیره سازی با بلوک های خواندن – نوشتن 4 KB را با ایجاد تغییراتی پیچیده و حرفه ای و روشی نوین می دهد .
هارد دیسک ها پس از مدتی استفاده به علت ایجاد اختلال در چیدمان پارتیشن ها دچار مشکل شده و سرعت و کارایی آن ها پایین می آید که باید این چیدمان را دوباره نوسازی کنید و نرم افزار Paragon Alignment Tool دقیقا وظیفه چیدمان دوباره این پارتیشن های آسیب دیده را دارد.
Paragon Alignment Tool امکاناتی توانمند را برای آنالیز حرفه ای هارد دیسک شما و عیب یابی آن فراهم ساخته و پس از عیب یابی به رفع موارد و مشکلات ایجاد شده در دیسک سخت شما می پردازد و از این طریق در افزایش سرعت و کارایی و هم چنین افزایش طول عمر هارد شما نقش مهمی را ایفا می کند .
گفته می شود نرم افزار می تواند بین 30 تا 70 درصد به سرعت و کارایی هارد دیسک شما بیافزاید که این میزان مقدار مناسبی است ضمن این که این نرم افزار تنها نرم افزار موجود برای چیدمان پارتیشن هاست.
تکنولوژی استفاده شده توسط نرم افزار Paragon Alignment Tool هم اکنون بهترین روش برای تعمیر هارد دیسک های با ظرفیت بالا شناخته شده است .

خصوصیات نرم افزار افزایش سرعت هارد دیسک :
قابلیت تعیین چیدمان انواع پارتیشن ها
پشتیبانی از دیسک های سخت جدید و مدرن
افزایش سرعت و طول عمر دیسک های سخت با ایجاد تغییرات در چیدمان
امکانات حرفه ای و کاربرد ساده و اتوماتیک
تنها و بهترین نرم افزار موجود برای تعیین چیدمان پارتیشن ها



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید