ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود iSkysoft DVD Creator 6.2.8.156 نرم افزار ساخت دی وی دی

دانلود iSkysoft DVD Creator

با نرم افزار iSkysoft DVD Creator می توانید فایل های ویدئویی خود را به صورت حرفه ای روی دیسک های دی وی دی جمع آوری و رایت کنید و آرشیوی از خاطره های خود را روی یک دیسک به صورت زیبا و کامل داشته باشید . تم های مختلف و زیبایی برای  استایل و حالت منوی دی وی دی شما درون نرم افزار تعبیه شده که می توانید از آنها برای حرفه ای و زیبا تر کردن فیلم های تان استفاده کنید و یک آرشیو منحصر به فرد از عکس ها و فیلم های تان که خودتان تصویر و موزیک پس زمینه و خیلی چیزهای دیگر را به آن اضافه کرده اید را در عرض چند دقیقه روی یک دی وی دی داشته باشید .
شما می توانید فایل های خود را از هر نوع وسیله انتقال اطلاعات با هر فرمتی بارگذاری کنید و آن ها را به طور کامل و زیبا روی یک دی وی دی قرار دهید تا بتوانید فیلم های خاطره انگیز خود را روی دی وی دی پلیر خانگی پخش کنید و لذت ببرید . پشتیبانی از فرمت های MP4, AVI, WMV, MKV, MTS باعث می شود شما بتوانید خروجی خود را بر روی همه دستگاه ها پخش کنید که البته از انواع دی وی دی های DVD–5, DVD–9; DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, DVD+R DL, DVD-R DL, DVD-RAM هم برای ذخیره اطلاعات در پایان کار می توانید استفاده کنید .
کیفیت نرم افزار و فایل های خروجی آن بسیار عالی بوده و می تواند رضایت شما را جلب کنید که البته سرعت رایت و ذخیره سازی نرم افزار هم بسیار بالاست و در عین حال به کیفیت خروجی لطمه ای وارد نمی شود .
خصوصیت اصلی نرم افزار iSkysoft DVD Creator در شخصی سازی های مطلوب و خوب آن است که شما می توانید همه قسمت های صفحه اول دیسک های دی وی دی را به سادگی باب میل خود کنید و یا از تم ها و قالب های پیش فرض درون خود نرم افزار برای زیبا سازی استفاده کنید که هر دو می توانند دی وی دی شما را به یک اثر ماندگار تبدیل کنند .همچنین می توانید آهنگ مورد علاقه تان را روی صفحه اول قرار دهید تا حتی هنگامی که در حال پیدا کردن فایل مورنظر خود هستید هم لذت ببرید .

خصوصیات نرم افزارساخت دی وی دی iSkysoft DVD Creator :

تهیه دی وی دی همراه با منو از فیلم های خانگی
تهیه کلیپ همراه با موسیقی از تصاویر دیجیتالی
پشتیبانی از فرمت های مختلف تصویری مانند MP4, AVI, WMV, MKV, MTS
پشتیبانی از انواع دیسک های DVD–5, DVD–9; DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, DVD+R DL, DVD-R DL, DVD-RAM
رابط کاربری ساده و در عین حال جذاب
توانایی های شخصی سازی بسیار فایل دی وی دی
وجود تم ها و قالب های مختلف رو خود نرم افزار
کیفیت عالی و رضایت در فایل خروجی
سرعت رایت و تنظیم بسیار بالا
قابلیت تعیین حداکثر حجم فایل خروجی

دانلود iSkysoft DVD Creator :

  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید