ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود NetSupport Manager 12.10.8 – نرم افزار مدیریت و کنترل از راه دور کامپیوتر های شبکه

NetSupport Manager توانایی کنترل از راه دور کامپیوتر شما و نظارت بر صفحه دسکتاپ آن از طریق یک کامپیوتر دیگر ، لب تاپ ، تبلت یا اسمارتفون را به شما می دهد . این نرم افزار بیشتر در مکان هایی که سیستم های شبکه ای دارند کاربردی است ، مثلا شما میتوانید در مدارس و یا سالن های آی تی از طریق یک کامپیوتر بر دیگر کامپیوتر ها نظارت کنید و در صورت ایجاد اشکال در هر سیستم مشکل آن را به سرعت رفع کنید . هر چند که می توانید از این نرم افزار فقط برای کنترل کامپیوتر شخصی خود استفاده کنید اما قابلیت های نرم افزار بیش از این هاست . با این نرم افزار حتی می توانید کنترل کامپیوترهایی که دارای نرم افزار نیستند را به دست بگیرید و یا هر گونه اطلاعات مربوط به کامپیوتر های روی شبکه را به دست آورید ، البته می توانید از نرم افزار NetSupport Manager فقط برای کنترل پخش فایل های روی سیستم خود یا کم و زیاد کردن صدای آن نیز استفاده کنید .

اتصال کامپیوترهای شبکه از طریق LAN و WAN در این نرم افزار پشتیبانی شده و شما می توانید بدون نیاز به دسترسی های فایروال ، دستگاه ها را شبکه کنید . فرقی نمی کند سیستم عامل کامپیوتر شما چیست مک باشد یا ویندوز ، شما می توانید با اسمارت فون اندرویدی یا آی او اس خود کنترل آن را به دست بگیرید و به هر کاری بپردازید .

توانایی نمایش مونیتورهای روی شبکه به صورت تصاویر بند انگشتی و کوچک که اتفاقا اندازه شان قابل تغییر است نیز از خصوصیات خوب دیگری است که در اداره یک سالن آی تی شما را کمک می کند.

با نرم افزار NetSupport Manager پس از شبکه کردن می توانید اینترنت موجود روی یک کامپیوتر را در دیگر کامپیوترهای شبکه به اشتراک بگذارید ، فایل های خود را جا به جا کنید ، به چت کردن بپردازید ، کنترل دسکتاپ خود را بر عهده بگیرید و کلی کار دیگر که از عهده این نرم افزار فوق العاده بر می آید .

خصوصیات نرم افزار مدیریت و کنترل از راه دور کامپیوتر های شبکه NetSupport Manager:

توانایی به کنترل در آوردن کامپیوتری که برنامه روی آن نصب نیست
کنترل کامپیوتر خانگی از طریق اسمارت فون یا تبلت
به دست آوردن اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری کامل
اتصال از طریق LAN و WAN
گذر از فایر وال و دسترسی بدون اجازه آن
پشتیبانی از سیستم عامل های مک ، ویندوز ، اندروید و آی او اس
توانایی نمایش مونیتورها رو تصاویر بند انگشتی و گروه بندی کامپیوترها
اشتراک گذاری اینترنت ، فایلها و چت و کنترل دسک تاپ

دانلود NetSupport Manager :



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود NetSupport Manager 12.10.8 – نرم افزار مدیریت و کنترل از راه دور کامپیوتر های شبکه” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید