ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود بازی موبایل Frontline Commando D-Day 3.0.4 Modded Unlimited – خط مقدم مخصوص اندروید

در بازی Frontline Commando شما می توانید تجربه واقعی یک جنگ با اسلحه های جنگی و شلیک با آن ها با حداکثر کیفیت و جذابیت را داشته باشید.
به هر چیزی می توانید شلیک کنید اما بهتر است گلوله هایتان را برای دشمن نگه دارید ، فرانسه را با بیرون کردن نیروهای اشغالگر بازپس گیرید و عملیات نورماندی را شکل دهید .
مراحل بازی بسیار زیاد و جذاب هستند و شما هدایت یک سرباز آمریکایی در دید سوم شخص را بر عهده دارید . باید با کنترلر هایی که روی صفحه نمایش شما قرار دارد از این سنگر به آن سنگر بروید ، نشانه بگیرید ، شلیک کنید و دشمن را از پا در بیاوردید . در ضمن تعویض خشاب را فراموش نکنید !
روند مراحل بازی جذاب است و لوکیشن های زیادی در آن وجود دارد اما ماموریت های بازی همگی دارای یک دستور است : “دشمن را بکش و پیروز شو”
در بازی آیتم هایی وجود دارند که با خرید آنها می توانید بازی را دو چندان جذاب تر کنید . شما می توانید به خرید اسلحه های جدید بپردازید و برای خود جعبه کمک های اولیه بگیرید اما هزینه اینها از کجا می آید ؟ باید گفت در انتهای هر مرحل مقداری سکه به شما داده خواهد شد تا بتوانید امکانات بیشتری برای خود دست و پا کنید اما این نسخه از بازی نسخه مود شده آن است که شما می توانید با مقدار بی نهایت پولی که در اختیار دارید همه امکانات را داشته باشید.

خصوصیات بازی :
توانایی آفلاین بازی کردن
ذخیره اطلاعات و سیو های بازی رو سرورهای گوگل در صورتی که بخواهید
نسخه مود شده رسمی و بدون اشکال در اتصال به گوگل
سکه و پول بی نهایت برای باز کردن امکانات موجود در بازی



  • پسورد:www.p30world.com

2 دیدگاه برای نوشته “دانلود بازی موبایل Frontline Commando D-Day 3.0.4 Modded Unlimited – خط مقدم مخصوص اندروید” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید