ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

I Screen Recorder v8.0.0.2182 ابزاری برای ضبط تصاویر از محیط کامپیوتر

امروزه بسیاری از نرم افزارها را می توان یافت که به کمک آن ها کاربران قادرند تا نیازهای بسیاری را در زمینه های مختلف کامپیوتری برطرف نمایند. شاید شما نیز تا کنون به این نیاز برخورد کرده اید که برای ساخت یک فیلم آموزشی و یا یک نمایه و پیش نمایش از نرم افزارها و یا … نیازمند ابزاری برای تهیه و ضبط تصاویر از محیط کامپیوتری خود باشید. بسیاری از نرم افزارها را می توان در این زمینه یافت که تعدادی از آن ها نیز در همین وب سایت قبلا به شما معرفی شده اند. بسیاری از این نرم افزارها با ویژگی های مخصوص به خود تولید می شوند و هر یک در یکی از ابزارهای موجود در خود تمرکز بیشتری می کنند.

در این مطلب نیز با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.

 

I Screen Recorder  نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا اقدام به ضبط تصاویر از محیط کامپیوتر خود نمایند. در این نرم افزار کاربران با استفاده از ابزارها و دسترسی سریع به ابزارها قادرند تا از محیط مختلف همانند محیط نرم افزاری و یا دسکتاپ خود اقدام به تهیه و ایجاد یک فیلم در غالب یک فایل تصویری نمایند. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت هایی مثل قابلیت ضبط صدای سیستم ، توانایی استفاده از Codec ها به منظور کد کردن فایل های تصویری بدون کاهش کیفیت آن ها به منظور بهینه سازی حجم فایل ، قابلیت نمایش و  مخفی سازی نشانگر موس بر روی تصویر و … اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از i Screen Recorder Inc می باشد.

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید