ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود GFI EndPointSecurity 5.0 – نرم افزار جلوگیری از سرقت اطلاعاتی

EndPointSecurity از شبکه شما در برابر دستگاه های قابل حمل مانند درایوهای USB، iPod ها و PDA ها محافظت می کند. افزایش روزافزون دستگاه هایی مانند iPod ها، دستگاه های USB ، گوشی های هوشمند و غیره ، به صورت محسوسی خطر سرقت و منتشر شدن اطلاعات و دیگر فعالیت های مشکوک را افزایش می دهد. هم اکنون اکثر شرکت ها دارای نرم افزار آنتی ویروس، فایروال و امنیت محتوای وب در برابر خطرات خارجی هستند، اما عده کمی از آنها درباره اینکه چطور یک کارمند می تواند به سادگی حجم زیادی از اطلاعات مهم را روی iPod یا USB خود کپی کند ، بی اطلاع هستند. همچنین بدین ترتیب خطر انواع بدافزار و دیگر نرم افزارهای غیر قانونی نیز بر روی شبکه شما افزایش می یابد. البته مدیر شبکه می تواند تمامی پورت ها را قفل کند که راه حلی نامناسب، مشکل و توصیه نشده است.
با استفاده از نرم افزار EndPointSecurity می توانید جلوی انتشار اطلاعات و آلودگی های ویروسی شبکه خود را بگیرید. بسیاری از شرکت ها از خطراتی که توسط دستگاه های قابل حمل برای شبکه آنها ایجاد می شوند نا آگاه هستند و یا توجه چندانی به آن نمی کنند. کلید مدیریت دستگاه های قابل حمل در محیط شرکت شما ، دادن کنترل مستقیم به مدیر شبکه برای کنترل تمامی دستگاه های استفاده شده در آن است. با استفاده از EndPointSecurity شما نه تنها می توانید کنترل کاملی روی دستگاه های در حال استفاده داشته باشید بلکه می توانید ببینید که چه چیزی و توسط چه کسی در حال استفاده است و مهم تر از همه شما اطلاعات کاملی در مورد کپی اطلاعات توسط آن کاربر خواهید داشت.

EndPointSecurity

EndPointSecurity به مدیران شبکه امکان مدیریت دسترسی کاربران به فعالیت های زیر را می دهد :
– مدیا پلیرهایی مانند iPod، Creative Zen و غیره.
– درایوهای USB، Compact Flash، کارت های حافظه، سی دی ها، فلاپی ها و دیگر دستگاه های حافظه قابل حمل.
– PDA ها ، گوشی های BlackBerry، گوشی های موبایل، گوشی های هوشمند و دیگر وسایل ارتباطی مشابه.
– کارت های شبکه، لپ تاپ ها و دیگر اتصالات شبکه.

وبسایت سازنده : gfi.com


  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید