ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

Autodesk Alias Automotive v2010 نرم افزار قدرتمند طراحی صنعتی اتومبیل و خودرو دو بعدی و سه بعدی

امروزه برای انجام طراحی های صنعتی از نرم افزارها و سیستم های کامپیوتری پیشرفته استفاده می شود و تمامی امور در حیطه عملکرد کامپیوتر می باشد. نرم افزارهای بسیاری را می توان به منظور رفع نیازهای حرفه ای در زمینه طراحی های صنعتی مشاهده نمود که هر یک از آن ها دارای ویژگی های منجصر به فردی می باشند و کاربران با توجه به نوع نیاز خود اقدام به استفاده از این نرم افزارها می کنند. شرکت های بسیاری را امروزه می توان یافت که در زمینه ساخت نرم افزارهای طراحی دو و سه بعدی دارای فعالیت می باشند و نرم افزارهای مختلفی را در این زمینه تولید می کنند. یکی از معروفترین این شرکت ها شرکت AutoDesk می باشد که دارای تجربیات بسیاری در این زمینه می باشد.

در این مطلب نرم افزاری را محصولات این شرکت به شما معرفی می کنیم.

 

Alias Automotive نام نرم افزاری قدرتمند از شرکت اتودسک برای انجام طراحی های دو و سه بعدی در زمینه طراحی اتومبیل و خودرو به صورت صنعتی می باشد. به کمک این نرم افزار می توان اقدام به طراحی های مختلف در زمینه های متنوع صنعتی طراحی اتومبیل و ماشین نمود. در گذشته از این نرم افزار تنها شرکت ها و سازمان های صنعتی استفاده می کردند و علت آن قیمت بالای نرم افزار بود ، ولی امروزه شرکت AutoDesk با در اختیار گرفتن امتیاز این نرم افزار اقدام به کاهش قیمت آن نمود و هم اکنون بسیاری از کاربران عادی نیز قادر به استفاده از این نرم افزار می باشند.

برخی از ویژگی های موجود در این نرم افزار:

– قابلیت طراحی های دو بعدی با استفاده از ابزارهای حرفه ای برای طراحی اتومبیل.

– توانایی اجرا و طراحی نقشه ها و اشکال سه بعدی با استفاده از موتور قدرتمند نرم افزار.



شما هم نظر خود را ارسال کنید