ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Rapid Typing Tutor 5.2 – نرم افزار آموزش تایپ سریع

هدف نرم افزار Rapid Typing Tutor آموزش تایپ صحیح و استفاده درست از کیبورد به روشی جذاب و سرگرم کننده می باشد. Rapid Typing Tutor از بهترین نرم افزار های آموزشی تایپ 10 / ده انگشتی می باشد. این برنامه هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان طراحی شده است. یادگیری تایپ سریع با کمک بازی های آموزشی این برنامه جذاب و سرگرم کننده می باشد. هم چنین دارای اطلاعات آماری و درس های شخصی سازی شده بوده که به ندرت حتی در نرم افزار های پیشرفته تر دیده می شوند. این برنامه پیشرفت شما را زیر نظر گرفته و آمار دقیق و پیشرفته ای را بر طبق آن ارائه می دهد.
این آمار شامل 15 پارامتر مختلف از جمله کلمه در دقیقه ، ح:.8’وف در دقیقه و گزارش میزان درست صحیح کلمات تایپی می باشد. طراحی خلاقانه نرم افزار و استفاده از رنگ ها در رابط کاربری برای یادگیری سریع تر و سر گرم کننده تر می باشد. هم چنین این برنامه قابلیت پشتیبانی از چندین کاربر همزمان را داشته که آن را به محصولی مناسب برای مدارس و دانشگاه ها و سایر مراکز علمی پژوهشی تبدیل می نماید.

امکانات و ویژگی های نرم افزار Rapid Typing Tutor:
– دارای یک داستان بازی گونه به طوری که کل دنیای آموزشی در یک دنیای مجازی زیر آب شکل می گیرد. هر چقدر در تایپ خود پیشرفت کنید موجودات زیر دریایی بیشتری پدیدار می شوند.
– شبیه ساز کیبورد به یادگیری تایپ بدون دیدن و استفاده از چشمان کمک می کند.
– قابلیت انتخاب آزاد از میان درس های آموزشی.
– امکان طراحی تمرین های متنوع برای خود.
– پشتیبانی از چند کاربر با تنظیمات مختلف.
– استفاده از پوسته و رابط کاربری ساده و رنگارنگ که قابل شخصی سازی نیز می باشد.
– و…

دانلود Rapid Typing Tutor :

  • پسورد:www.p30world.com

7 دیدگاه برای نوشته “دانلود Rapid Typing Tutor 5.2 – نرم افزار آموزش تایپ سریع” ارسال شده است

  1. یوسف says:

    نرم افزار خوبی بود. نرم افزار انگشتان طلائی رو هم داخل سایتتون معرفی کنید خیلی نرم افزار کامل و جالبی هست. سپاس از سایت بسیار خوبتون

  2. مینا says:

    سلام دوست عزیز
    من این برنامه رو نصب کردم . حرف “ی ” بزرگ با حمزه روی کیبورد من نیست در ضمن به نظرم این حرف از حروف نوشتاری عربی است که در نوشتار فارسی رعایت نمی شو همه کلیدها رو امتحان کردم چه با شیفت و چه بدون آن در ضمن بگم که وقتی روی این حرف قرار گرفتم دیگه راهی به ادامه تمرین نداشتم. شما بگید علت چیه نقص از کیبورد منه یا این برنامه؟

  3. مهدی says:

    سایتتون عالیه ! من خودم از سایت های آموزشی رایگان استفاده می کردم مثل تایپو، یوتایپ، وی تایپ و غیره نمونه خارجیش هم هست ولی برای تایپ فارسی توصیه نمی کنم.
    ممنون از مطالب خوبتون

  4. خدابنده says:

    سلام من این نرم افزار مشکلم این است که موقع تایپ فارسی باید کلید alt نگه دارم تا تایپ کنه چیکارش کنم اینجور نشه

شما هم نظر خود را ارسال کنید