ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Dxtory 2.0.127 – نرم افزار فیلمبرداری و ضبط فیلم از بازی ها و نرم افزار های گرافیکی

Dxtory یک نرم افزار موثر و قدرتمند برای ضبط فیلم و درست کردن کلیپ از بازی های کامپیوتری  و سایر برنامه هایی می باشد که از تکنولوژی OpenGL و DirectX بهره می برند. خیلی مواقع شما می خواهید تا تکه ها و لحظه هایی از بازی خود را ضبط کرده تا برای همیشه آن را در اختیار داشته باشید و یا آن را بین دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، در اینگونه موارد می توانید از این برنامه مفید استفاده کنید. بسیاری از گیمر ها با نرم افزار Fraps آشنایی دارند، این برنامه را می توان جایگزینی قدرتمند برای Fraps معرفی کرد، چرا که قابلیت های ضبط ویدئویی آن بسیار وسیع تر و گسترده تر بوده و با سرعت بالاتری می تواند کلیپ های دلخواه شما را بسازد.
برخلاف برنامه فرپس، این برنامه کدک های تصویری زیادی در بر داشته و شما می توانید همه تنظیمات خروجی فایل تصویری خود را به میل خود تغییر دهید. از نکات جالب این برنامه امکان ضبط ویدئو با پشتیبانی از DirectX 11 و رزولوشن نا محدود می باشد که به این معنی است که می توانید فایل خود را با خروجی 1080p نیز تهیه کنید.

امکانات نرم افزار فیلمبرداری از بازی Dxtory:
– دارای بالاترین سرعت ضبط فایل های تصویری در بین برنامه های مشابه، همچنین از امکاناتی نظیر برش و تغییر نسبت تصاویر نیز پشتیبانی می کند.
– ضبط ویدئو بدون افت کیفیت.
– توانایی استفاده از دو یا چند هار دیسک در سیستم شما (در صورت وجود) برای افزایش سرعت تهیه فایل های تصویری بدون کاهش راندمان سیستم شما.
– پشتیبانی از تمامی ویندوز ها.
– امکان ضبط صدا از منابع مختلف، به عنوان مثال می توانید همزمان هم صدای خود را با میکروفون و هم صدای اصلی بازی را ضبط کنید، به دلیل اینکه فایل ها در دو خروجی جداگانه تهیه می شوند، بعدا امکان ویرایش آن ها وجود دارد.
و…



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید