ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Unified Color 32 Float 3.1.0 build 11364 – پلاگین تنظیم رنگ و کنتراست برای فتوشاپ

Unified Color 32 Float به ادعای سازندگان آن اولین پلاگین کامل برای ویرایش دقیق تصاویر (32 بیتی / همه کانال ها) می باشد. این پلاگین اضافه شونده که برای Adobe Photoshop عرضه شده، بر اساس نمونه های رنگی فراتر از RGB نیز عمل می کند. شما در حالی که تصویر را در کیفیت 32 بیتی خود حفظ می کنید با این اضافه شونده امکان تنظیم رنگ، روشنایی و کنتراست را دارید. در نهایت محصول شما یک عکس شفاف و واقعی بوده که انحراف رنگ و سایه گذاری در آن وجود ندارد.
این اضافه شونده از فناوری های هوشمند و به روزی برای بهینه سازی تصاویر شما استفاده می کند. به عنوان نمونه دارای الگوریتم انطباقی ربط دادن تنالیته عکس ها می باشد. همچنین چیدمان ابزار و رابط کاربری برنامه در آخرین نسخه آن که از p30world قابل دانلود است تغییر و بهبود یافته و شما دارای امکانات گسترده تر و دقیق تر می باشید. همچنین نسخه جدید این برنامه از ویندوز 8 نیز پشتیبانی می کند.

ویژگی های کلیدی 32 Float 3:
– قابلیت ارائه مجموعه ابزار های بی نظیر برای کنترل و تغییر مشخصات تصاویر.
– فعال نمودن قابلیت ویرایش HDR بر روی عکس ها به صورت محلی و 32 بیتی توسط لایه های ماسک شده و بازگرداندن عکس ها با تنالیته 8 یا 16 بیتی به فتوشاپ.
– قابلیت پذیرش عکس های 8، 16 و 32 بیتی.
– اجرای شفاف سازی و کاهش نویز در تصاویر 32 بیتی.
و…



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید