ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Wondershare SafeEraser 4.1.2.3 – نرم افزار حذف اطلاعات دستگاه های اپل بدون امکان بازیابی

فرض کنید که آیفون و یا آیپد شما قدیمی شده و می خواهید آن را بفروشید، و یا قصد بخشیدن آن را به دوستان، خویشاوندان و یا حتی موسسه های خیریه دارید. در اینگونه موارد خالی کردن حافظه گوشی و پاک کردن تمامی اطلاعات به طوری که بدون بازگشت بوده و مورد سو استفاده قرار نگیرند از مهم ترین دغدغه های شما خواهد بود. به هر حال معلوم نیست که دستگاه شما نهایتا سر از کجا در می آورد. با Wondershare SafeEraser خیال خود را نسبت به تمامی نگرانی های مربوط به سو استفاده و سرقت اطلاعات راحت کنید. این نرم افزار قابلیت پاکسازی دائمی تمامی اطلاعات ریز و درشت دستگاه شما را دارد.
در واقع این نرم افزار به عنوان یک خرد کننده دیجیتالی اطلاعات می باشد. کار با آن نیز بسیار ساده بوده و وقت گیر نمی باشد. می توانید از هویت خود و سرقت رفتن اطلاعات تنها با اجرای گزینه “وضعیت پاک” جلوگیری گنید.

امکانات Wondershare SafeEraser:
– این نرم افزار بهترین برنامه برای پاکسازی اطلاعات بوده چرا که از فناوری رونویسی استفاده شده در ارتش آمریکا برای جلوگیری از بازیابی داده ها بهره می برد.
– قابلیت حذف دائم قسمت های مختلف از قبیل: لیست مخاطب ها، اس ام اس ها، عکس ها، تصاویر، برنامه ها، اطلاعات هویتی شما، پسورد ها و سایر اطلاعات شخصی ذخیره شده.
– با همه ی دستگاه های شامل سیستم عامل iOS همخوانی داشته و بر روی دیوایس های جیلبریک شده نیز به خوبی کار می کند.
– دارای 3 حالت مختلف برای حذف دائمی فایل ها و اطلاعات.
و…

  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید