ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Xinorbis 8.3.1 – نرم افزار بررسی محتوای هارد دیسک از نظر نوع فایل و فضای اشغال شده

دانلود Xinorbis

Xinorbis ابزاری فوق العاده و کارآمد برای بررسی و تحلیل محتوای پوشه ها و یا پارتیشن های هارد دیسک به منظور مشاهده نوع و میزان مصرف فضای هارد دیسک می باشد. این برنامه طراحی شده تا اطلاعات کامل و نمودار های گرافیکی از نحوه استفاده فضا به شما ارائه دهد. هدف اصلی این نرم افزار اسکن و بررسی یک پارتیشن، فلش دیسک و یا حافظه های دیگر بوده تا مجموعه گزارش هایی را در اختیار شما قرار دهد. این گزارش ها را سپس می توانید برای تحلیل ساختار فایل ها برای پاکسازی فضا مورد استفاده قرار دهید.
معیار تهیه گزارش فرمت فایل ها می باشد که امکان طبقه بندی فایل ها را فراهم می کند. هم چنین شما قابلیت تعریف دسته بندی های مورد نظر خود را بر اساس محل، اندازه و سایر ویژگی ها دارید. هم چنین گزارش مرتب شده بر اساس تاریخ اطلاعات مفیدی در مورد نحوه استفاده از فضا در محدوده تاریخی مشخص شده ارائه داده و شما مثلا می توانید فایل های قدیمی تر از 5 سال را پاک نمایید.

ویژگی ها و امکانات نرم افزار Xinorbis :

این اپلیکیشن قابلیت ارائه تعداد زیادی از گزارش ها را برای کمک به تصمیم گیری شما در نگه داری و یا حذف فایل ها دارا می باشد.
اگر شما کاربر معمولی هستید و گزارش های پیچیده به کار شما نمی آید می توانید از نمودار های گرافیکی دایره ای و سایر راه های آمارگیری ارائه شده در برنامه استفاده نمایید.
در هنگام انجام عملیات برنامه از توان سیستمی شما نمی کاهد و بررسی یک پارتیشن را در حدود یک دقیقه به طور کامل انجام می دهد.
دارای امکان تاریخچه پوشه که می توانید وضعیت یک پوشه را در زمان های مختلف مقایسه کنید.
جستجوگر پیشرفته داخلی + قابلیت ذخیره نتایج و یا کپی آن ها به کلیپ برد برای استفاده موقت.
قابلیت تهیه گزارش های پیچیده و کامل با فرمت های خروجی HTML, ASCII, CSV or XML.
و…

دانلود Xinorbis :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید