ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

حفظ امنیت در اینترنت توسط Panda Internet Security 2010 15.01.00

برقراری امنیت برای سیستم های کامپیوتری امروزه یکی از مهمترین مواردی می باشد که تمامی کاربران در سطوح مختلف به آن عمل می کنند. کاربران خانگی ، ادارات و شرکت ها ، فرودگاه ها و … همگی به دنبال برقراری امنیت بیشتر برای سیستم های خود می باشند تا بدین شکل از به وجود آمدن مشکلات ناشی از حملات هکرها و ویروس ها به سیستم های کامپیوتری جلوگیری نمایند. به همین علت و افزایش نیاز کاربران به امنیت بیشتر ، تعدادی از شرکت های تولید کننده نرم افزار ، تمامی اهداف خود را برای طراحی و ساخت نرم افزارهای امنیتی پایه ریزی نمودند. نرم افزارهایی که هر یک از آن ها با توانایی هایی که به کاربر می دهند ، کاربر را قادر می سازند تا یک امنیت نسبی مناسب را برای سیستم هایشان فراهم نمایند.

در این مطلب درباره یکی از بهترین های این زمینه صحبت می کنیم.

 

Panda Internet Security 2010 نسخه جدید نرم افزاری قدرتمند و مشهور در زمینه برقراری امنیت می باشد که توسط کمپانی بزرگ و پرطرفدار Panda Security طراحی شده است. بسیاری از کاربران با نام این کمپانی از طریق برنامه ضد ویروس پاندا آشنا شده اند. هم اکنون و در آستانه سال 2008 این شرکت اقدام به ارائه نسخه جدید ابزار امنیتی اینترنتی خود نموده است که کاربران به کمک ابزارهای موجود در برنامه دارای توانایی بیشتری برای برقراری امنیت می باشند. این نرم افزار از 10 بخش مختلف امنیتی مدیریتی تشکیل شده و هر یک از این بخش ها دارای یک هسته کنترلی قوی می باشند.

 

این بخش ها عبارتند از:

Antivirus : ابزاری برای مبارزه و پاکسازی ویروس ها

AntiSpyware  :  ابزار مبارزه با برنامه های جاسوسی
AntiPhishing  : جلوگیری از برنامه های دزدی هویت
Firewall  : دیوار آنشی قدرتمند برای جلوگیری از نفوذ هکرها

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید