ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

Torque 3D 2009 SDK v1.0.1 موتور قدرتمند طراحی بازی های رایانه ای برای انواع سیستم عامل !

امروزه طراحی و ساخت بازی های کامپیوتری یکی از بزرگترین اموری می باشد که بسیاری از شرکت ها سالانه بر روی آن سرمایه گذاری گسترده ای برای کاربران می کنند . طراحی و ساخت بازی ها به صورت حرفه ای توسط گروه هایی صورت می گیرد که در این گروه ها هر از افراد دارای مسئولیت و تبحری خاص در زمینه ای می باشد. نرم افزارهای مختلفی را نیز امروزه می توان یافت که به وسیله آن ها می توان در طراحی بازی ها از ابزارهای موجود در آن ها استفاده نمود و روال کار را آسانتر نمود. ابزارهای مختلفی در زمینه طراحی بازی ها موجود می باشد. موتورهای طراحی حرفه ای برای طراحی جهان بازی ها و کاراکترها که به وسیله آن ها بسیاری از امور طراحی بازی تسریع بیشتری می یابد.

در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.

 

Torque 3D 2009 SDK نام یک موتور طراحی سه بعدی حرفه ای برای بازی های مختلف و جهان های مربوط به بازی می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند اقدام به طراحی بازی های کامپیوتری مختلفی نمایند و جهان مربوط به بازی را با توجه به ابزارهای پیشرفته موجود با ساختار مناسب ایجاد کنند. به کمک این برنامه می توان برای پلتفرم های مختلف دیگر و به غیر از سیستم های کامیپوتری نیز اقدام به طراحی سه بعدی برای بازی ها نمود که از میان آن ها می توان به بازی های مربوط به گوشی های تلفن همراه اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت TorquePowered می باشد.

از ویژگی های این موتور قدرتمند طراحی بازی می توان به :

– طراحی بازی های تحت وب و مرورگر اینترنتی .

– طراحی و ویرایش نقشه و جهان بازی به اشکل واقعی و زیبا .

– رندرنیگ پیشرفته و قدرتمند بازی .

– بیش از 150.000 کاربر و طراح بازی در سراسر دنیا

 

شما هم نظر خود را ارسال کنید