ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

نظارت و مدیریت بر هارد دیسک توسط OO DriveLED v3.0.1945

هارد دیسک یکی از مهمترین قسمت های موجود در سخت افزار سیستم های کامپیوتری می باشد . نگهداری بلند مدت اطلاعات بر روی این حافظه صورت می گیرد و در بسیاری از مواقع کاربران برای نگهداری حجم بیشتری از اطلاعات ، ممکن است از دو هارد دیسک بر روی سیستم خود اضافه نمایند و یا از هارد دیسک های با حجم بالاتر استفاده کنند. از آنجا که یک هارد دیسک می تواند شامل اطلاعات مهم تجاری یک شرکت و یا یک اداره دولتی و یا حتی یک کامپیوتر شخصی باشد ، بنابراین می بایست نگهداری صحیح از آن نیز بسیار مورد توجه قرار گیرد تا این قطعه مهم سخت افزاری دچار مشکل نشود.

خرابی هارد دیسک یکی از بدترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای یک سیستم کامپیوتری رخ دهد. نظارت همیشگی و تشخیص تضعیف شدن هارد دیسک به کاربران این اجازه را می دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکل ناگهانی آمادگی کاملی داشته باشند.

در این مطلب نرم افزاری را در این زمینه به شما معرفی می کنیم.

 

DriveLED  نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا بر سلامتی هارد دیسک خود نظارت نمایند. در این نرم افزار کاربران از ابزارهای مختلفی برای انجام امور نظارتی بر روی سیستم استفاده می کنند که به کمک آن ها می توانند کلیه نکات و جزئییات مربوط به هارد دیسک را نظارت نموده و در صورت بروز مشکلات احتمالی ، سریعا در رفع آن اقدام نمایند. نمایش اطلاعات و جزئیات مختلف مربوط به هارد دیسک به صورت چراغ های LED از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می باشد. به کمک این ابزار شما متوجه می شوید چه زمانی برای انجام عملیات هایی همانند Backup گیری مناسب است. نمایش میزان فضای کل هارد دیسک و هر درایو به همراه میزان فضای اشغال شده درایوها ، اسکن کردن درایوها به صورت خودکار و نمایش پیغام های خطا در صورت بروز مشکل برای کاربر و ارائه راهکار برای رفع مشکل و … از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می باشد . این نرم افزار محصولی از شرکت O&O Software می باشد .

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– کنترل و نظارت دقیق بر قسمت های مختلف هارد دیسک

– نمایش جزئیات سخت افزاری مربوط به هارد به صورت LED

– نمایش فضای اشغال شده در هارد و مقدار فضای باقی مانده خالی

– رفع مشکلات سخت افزاری کوچک و حفظ سلامت هارد دیسک

– جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی

 و … .

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید