ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

Virtual CD v10.1.0.8 – نسخه جدید ابر نرم افزار مدیریت درایو مجازی دیسک و ایمیج

مروزه بسیاری از نرم افزارها و بازی ها برای اجرا شدن ، نیاز به قرار دادن دیسک در درایو های CD و یا DVD دارند تا بتوان از آن ها استفاده نمود. امروزه این مشکل با استفاده از روش های نرم افزاری به راحتی قابل حل می باشد و دیگر نیاز نیست تا کاربران حتما یک نسخه از دیسک مورد نظر را تهیه نمایند. امروزه نرم افزارهای مختلفی را میتوان یافت که به وسیله آن ها کاربران قادر به ساخت و تولید درایوهای CD مجازی در سیستم می باشند. این نرم افزارها با توجه به نیازهای مختلف کاربران امروزه توسط شرکت های نرم افزاری تولید می شوند و در دسته ابزارهای پرکاربرد کاربران می باشند.

در این مطلب شما را با یکی از این نرم افزارها آشنا می سازیم.

 

Virtual CD  نام نرم افزاری می باشد که کاربران به کمک آن قادر به ساخت درایو های  CD و DVD به صورت مجازی خواهند بود. به کمک این نرم افزار می توان بدون نیاز به دیسک های مورد نیاز نرم افزارها و بازی به اجرای آن ها اقدام نمود. همچنین در این نرم افزار می توان با کمک ابزاری که در اختیار کاربر قرار می گیرد قسمتی از هارد دیسک و یا حتی حافظه های جانبی دیگر نضیر USB Flash ها را نیز به یک درایو CD و DVD مجازی تبدیل نمود. همچنین از این درایو مجازی ایجاد شده می توان در شبکه های محلی نیز استفاده نمود و از این لحاظ دارای محدودیتی نمی باشد. این نرم افزار محصولی از H+H Software GmbH می باشد.

برخی ویژگی های نسخه جدید 10.0 از نرم افزار مطرح Virtual CD

پیگام با تکنولوژی روز دنیا

– سازگاری کامل با ویندوز 7 مایکروسافت

– پشتیبانی کامل از دیسک های مدرن با کیفیت HD و Blu-Ray .

حالت بهینه شده خواندن دیسک برای انجام سریعتر و با کیفیت تر .



شما هم نظر خود را ارسال کنید