ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Axence NetTools 5.0.1.16143 – نرم افزار مانیتورینگ و مدیریت شبکه

Axence NetTools نرم افزار کاربرای برای نظارت بر فعال بودن هاست و وب سایت ها ، میزان مصرف شبکه ، میزان کارایی و همچنین مشکل زدایی سریع شبکه است. این نرم افزار دارای 4 ابزار کاربردی NetWatch ، WinTools ، NetStat ، Local info برای نظارت شبکه ، نمایش اطلاعات سیستمی ، نمایش داده های وروردی خروجی اتصالات شبکه ای و همچنین نمایش اطلاعات پیکربندی شبکه محلی می باشد. این نرم افزار بروی نسخه مختلف ویندوز قابل نصب و اجرا می باشد. در ادامه به نحوه عملکرد ابزارهای ذکر شده می پردازیم :

– NetWatch : ابزاری برای نظارت بر دسترسی چندین Host و زمان پاسخ دهی آنها می باشد. شما می توانید چنیدن سایت را به نرم افزار وارد کنید تا نرم افزار بطور منظم آنها را از نظر در دسترس بودن و سرعت پاسخگویی بررسی کند و در صورت بروز مشکلی ، موضوع را از طریق ایمیل ، پیامک و … به شما اطلاع دهد. این نرم افزار با فراهم ساختن جدول کاملی از زمان های پاسخ دهی میزبان و همچنین درصد بسته های از دست رفته را برای شما به نمایش در آورد.

– WinTools : لیست جامعی از اطلاعات سیستمی از قبیل پروسه ها و سرویس های در حال اجرا ، رجیستری ، لیست رویدادها ، دیسک ، مموری و اطلاعات پردازنده و بسیاری دیگر در اختیار کاربران قرار می دهد.

– NetStat : نمایش تمامی اتصالات خروجی وروردی به رایانه و لیست کاملی از پورت های باز می باشد. همچنین این ابزار امکان باز کردن پورت ها و برقراری ارتباط به یک نرم افزار کاربردی را فراهم می سازد.

– Local info : ابزاری برای نمایش اطلاعاتی در مورد پیکربندی شبکه محلی و نمایش در قالب جدولی از فیلدها می باشد. این اطلاعات عبارت است از : وضعیت شبکه TCP/UDP و ICMP ، آدرس ای پی ، جدول ARP ، جدول مسیریابی IP و اطلاعات آداپتور شبکه.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید