ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود CyberLink Director Suite 365 v10.0 – مجموعه ابزار های ویرایش فیلم و عکس

Director Suite مجموعه ای از نرم افزارهای پیاده سازی ایده های خلاقانه بروی فایل های چند رسانه ای ( فیلم ها ، عکس ها ، ویدیو های خانگی ) است. این مجموعه شامل 4 نرم افزار کاربردی PowerDirector , ColorDirector , AudioDirector , PhotoDirector که هر کدام برنده جایزه بهترین نرم افزار در زمینه های مختلف ویرایش عکس ، ویدیو ، صدا و… شده اند. نرم افزار های موجود در این مجموعه به گونه یکپارچه ای با یکدیگر کار می کنند و برای کاربران خود یک محیط مناسبی به منظور تولید محصولاتشان فراهم می سازند.
در این مجموعه نرم افزار ابزار قدرتمندی برای ویرایش عکس و ویدیو ، میزان درجه بندی رنگ و تولید صدا تعبیه شده است. ویرایش ویدیوها با قدرتمند ترین ابزار و ساخت تصاویر شاهکار و به تصویر کشیدن کیفیت رنگ سینمایی از جمله قابلیت های بلقوه ای این مجموعه محسوب می شود. این مجموعه بروی سیستم عامل های Microsoft Windows 8/8.1, 7, Vista قابل نصب و اجرا می باشد.

نرم افزار PowerDirector : نسخه جدید این نرم افزار با پشتیبانی ویرایش بوسیله 4 دوربین برای وارد کردن ، Sync و تنظیم آسان تر فایل های ویدیویی طراحی شده است. همچنین یکی دیگر از قابلیت های اضافه شده به این نرم افزار امکان تولید ویدیوهای متحرک سه بعدی از فایل های تصویر و ویدیویی می باشد.

نرم افزار PhotoDirector : این نرم افزار در واقع یک ابزار کاملا حرفه ای و کاربردی برای عکاسان حرفه ای با ترکیب تمامی قابلیت های در قالب یک جریان کاری منفرد می باشد. مدیریت همه جانبه تصاویر ، تنظیم و ویرایش کامل خلاقانه تصاویر از جمله امکانات دیگر این نرم افزار محسوب می شود.

نرم افزار ColorDirector : از این نرم افزار بسیار مفید می توان به تنظیم میزان رنگ در هنگام خلق و تولید فایل های ویدیویی استفاده نمود.

نرم افازر AudioDirector : ابزاری کامل و کاربرای برای ویرایش و برطرف کردن مشکلات قطعات موسیقی در یک فایل ویدیویی می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی طیف گسترده ای از فرمت های ویدیویی محیط مناسبی را برای کاربران خود فراهم می سازد.

دانلود CyberLink Director Suite 365 :



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود CyberLink Director Suite 365 v10.0 – مجموعه ابزار های ویرایش فیلم و عکس” ارسال شده است

  1. SonyVaio says:

    با سلام،
    ای زنده باد! دست مريضاد! اگر بدونيد چقدر تو سايتای داخلی گشتم تا نسخه های آپديت دو نرم افزار بی نظير شرکت Cyberlink رو دانلود کنم!
    Director Suite 2 و PowerDirector Ultimate 12 در سال 2014 مقام اول رو در بين بهترين های تدوين فيلم کسب کردن. توصيه اکيد دارم به اونايی که حرفه ای می خوان تدوين کنن حتما يکی از اين دو رو دانلود کنن.
    قابل توجه اونايی که ممکنه سئوالی براشون پيش بياد:
    لازم نيست هر دو رو دانلود کنين.
    Director Suite 2 آپشن های نسبتا بيشتری داره ولی در مجموع هر دو عالی هستند.
    قبل از دانلود، از قوی بودن سيستم خودتون مطمئن بشيد چون تو رندر کردن اگه سيستم شما سرعت و قدرت مناسب رو نداشته باشه، حتما هنگ ميکنه و هر چی ريسيدين پنبه ميشه!
    و من الله التوفيق

شما هم نظر خود را ارسال کنید