ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود iSkysoft PDF Editor 5.6.0.1 – نرم افزار ویرایش PDF

iSkysoft PDF Editor نرم افزاری برای ویرایش فایل های PDF است. این نرم افزار با دارا بودن ابزار های مختلف از قبیل OCR داخلی ( تبدیل اسکن یا پی دی اف به متن قابل ویرایش ) ، کدگذاری PDF ، واترمارک ، تبدیل ، چرخاندن ، ادغام ، جداسازی و بریدن بخشی از صفحه PDF می تواند به عنوان یک نرم افزار کامل در این زمینه مورد استفاده قرار گیرد.

قابلیت های نرم افزار ویرایش PDF :

– علامت گذاری و حاشیه نویسی اسناد PDF : امکان ایجاد حاشیه نویسی مطالب مهم که برای شما امکان جستجو سریع آن دسته مطالب را فراهم می سازد. ابزار برجسته کردن ، خط کشیدن زیر متون ، دست نوشت های چسبان ، جعبه متن و ابزار ابری آن دسته روش های علامت گذاری و حاشیه نویسی می باشد.
– تبدیل ، ویرایش فایل های PDF اسکن شده : به محض اینکه شما پلاگین OCR را فعال کردید به آسانی هرچه تمام تر قادر به ویرایش فایل های PDF اسکن شده خواهید بود که علاوه بر آن امکان تبدیل اسناد به فرمت های Microsoft Office Word, Excel, PowerPoint را برای شما فراهم می سازد.
– کدگذاری اسناد PDF با رمزعبور : این نرم افزار به شما امکان رمزنگاری اسناد با رمز عبور برای جلوگیری از بازکردن ، ویرایش ، کپی و پرینت مطالب را ممکن می سازد.
– ادغام و جداسازی فایل های PDF : شما تنها با کشیدن فایل مورد نظر در مجیط برنامه قادر به ویرایش و چسباندن اسناد در قالب یک فایل خواهید بود.
– ایجاد فایل PDF از فایل های Word , Excel و… : ایجاد اسناد PDF از فایل های موجود Word, Excel یاPowerPoint.
– سازگاری کامل با سیستم عامل های Windows 8/7/Vista/XP.

دانلود iSkysoft PDF Editor :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید