ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود MAGIX Audio & Music Lab 2017 Premium 22.2.0.53 – نرم افزار بهینه سازی و افزایش کیفیت صدا

MAGIX Audio & Music Lab نرم افزار حرفه ای جهت ویرایش ، بهینه سازی و افزایش کیفیت صدا میباشد . این نرم افزار با دارا بودن تنظیماتی به منظور حذف سریع انواع نویز های صوتی  میتواند کیفیتی قابل توجه را به صداها بازگرداند . این نرم افزار حرفه ای از اکثر فرمت های مشهور صوتی و ویدیویی پشتیبانی می کند. برخی از قابلیت های منحصر بفرد این نرم افزار را در ادامه بررسی می کنیم :

– The preview monitor : این ابزار کاربردی به منظور کنترل هماهنگ کردن صدا و تصاویر با یکدیگر بوده و همچنان برای ویرایش و اضافه کردن ترک های صوتی در یک فایل ویدیویی نیز کاربرد خواهد داشت. همچنین شما کاملا راحت بر روی دو مانیتور می توانید به صورت موازی به بررسی در جزئیات سطوح مختلف بپردازید.

– پلاگین های افکت گذاری essentialFX : دارا بودن 5 پلاگین حرفه ای و امکان کار کردن در نرم افزار های کاربردی دیگر. حذف نویز ، بهبود صدا ، ضبط صدای خواننده ، اضافه کردن کرس ، افکت های flanger که هر کدام از افکت ها امکان تعیین بهترین کیفیت وجود دارد هر چند تمامی تنظیمات essentialFX کاملا و منحصرا کنترل و نظارت شده می باشد. نام برخی از پلاگین هاeFX Gate برای حذف نویز صدا ، eFX Vocal Strip به منظور بهبود صدا ، eFX Deesser ایجاد و ضبط صدای خواننده ، eFX Tube Stageشبیه سازی صدای آنالوگ تقویت کننده ، eFX Chorus Flanger پلاگین خلاقانه ای با دارا بودن تنظیمات راجع به تست و آزمایش صدا.

– کیفیت بالا و خیره کننده ضبط صدا : این نرم افزار که بر پایه تکنولوژی برنامه های صوتی حرفه ای طراحی شده است به شما امکان کار بروی پروژه هایی با کیفیت 96 kHz/24-bit را فراهم می سازد. تنها با چند کلیک ساده تمامی ورودی های آلبوم و نمونه کارهای خود را با بالاترین کیفیت ذخیره کرده و با بکارگیری ابزارهای مختلف افکت گذاری آنها را ویرایش نمایید.

– ظاهر و عملکرد بهبود یافته : تنظیمات متفاوت ضبط صدا برای شما این امکان را فراهم می سازد تا بتوانید مشکلات فرکانسی در ناحیه های مختلف کار و حتی مشکلات مربوط به پردازش را شناسایی و برطرف نمایید.

دانلود MAGIX Audio & Music Lab :



  • پسورد:www.p30world.com

2 دیدگاه برای نوشته “دانلود MAGIX Audio & Music Lab 2017 Premium 22.2.0.53 – نرم افزار بهینه سازی و افزایش کیفیت صدا” ارسال شده است

  1. رضا راد says:

    سلام اگه ممکنه روش کرک برنامه رو بگید چون پس از جایگزین سازی فایل کرک در درون برنامه ارورر میده و کرک نمیشه. متشکرم

شما هم نظر خود را ارسال کنید