ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Cut the Rope HD 2.5 – بازی طناب را ببر اندروید

Cut the Rope یک بازی فانتزی و جالب در رابطه با یک شخصیت تخلی و دوست داشتنی می باشد که در اثر یک سری اتفاقات ناگوار اکنون در آزمایشگاه یک دانشمند است. حال شما باید با انجام مراحل مختلف این موجود دوست داشتنی را از این آزمایشگاه بیرون ببرید و او را آزاد کنید. بازی Cut the Rope با داشتن بیش از 40 میلیون طرفدار از سراسر جهان و امتیاز 4.8 در پلی استور به یکی از برترین بازی های اندروید تبدیل شده است. شما باید در این بازی با هوش و ذکاوت خود طناب ها را به گونه ای ببرید که آبنات در دهان موجود دوست داشتنی بازی انداخته شود.

موجود دوست داشتنی بازی همیشه گرسنه است و تنها چیزی که بین او و آبنبات خوشمزه ایستاده است یک طناب است که شما باید این طناب را به گونه ای ببرید که آب نبات در دهان او انداخته شود اما این کار ساده نیست چرا که با گذشت مراحل موانع دیگری به بازی اضافه می شوند و شما باید با هوش و ذکاوت از آن ها عبور کنید و یا از آن ها به درستی استفاده نمایید.

اما فراموش نکنید که برای کسب بالاترین امتیاز باید ابنبات را به گونه حرکت دهید که به سه ستاره موجود در فضای بازی برخورد کند. بازی Cut the Rope تا کنون چندین باربه عنوان بهترین بازی اندروید و ios شناخته شده است و جوایز متعددی را از آن خود کرده است. علاوه بر موارد گفته شد بازی دارای گرافیک و گیم پلی بسیار جذابی می باشد که می تواند شما را ساعت ها سرگرم خود کند.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید