ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

Typing Assistant 6.1 – نرم افزار تایپ سریع و هوشمند

نرم افزار افزایش سرعت تایپ Typing Assistant یک نمونه جدید از نرم افزارهای پیش بینی و حدس زدن کلمات در هنگام تایپ است که به شما کمک می کند تا کلماتی را که به کثرت از آن ها استفاده می کنید به نرم افزار بشناسانید و سپس در هنگام تایپ کردن سریع تر و با مصرف انرژی کمتری تایپ کنید .
نرم افزار تایپ سریع Typing Assistant تنظیمات خاصی ندارد ، شما پس از نصب به استفاده عادی خود از کامپویتر تان ادامه می دهید و در صورتیکه شما یک کلمه را در هر کجای محیط ویندوز تایپ کنید Typing Assistant آن را در دیتا بیس خود ذخیره می کند و بار دوم که به آن کلمه برخورد کنید حدس خود را نمایش می دهد و شما با انتخاب آن می توانید سرعت تایپ خود را افزایش دهید .
اگر بخواهیم با یک مثال توضیح دهیم ، مکانیزم برنامه مانند جستجو گر گوگل است که هنگام جستجو کلمات شما را ذخیره می کند و بعدا در صورتی که حتی چند حرف از کلمه را تایپ کنید حدس می زند که شما قصد تایپ چه کلمه ای را دارید و به شما لیستی از کلمات نزدیک را نشان میدهد . مثال دیگر فرهنگ T9 ، دیکشنری ها و حتی برنامه ارسال پیامک روی گوشی های موبایل است .
قابلیت مفید دیگر این نرم افزار که میتواند به کارتان بیاید ، توانایی مدیریت و نمایش آخرین کلمات کپی شده در کلیپ بورد است . این قابلیت در زمانی که می خواهید چند کلمه را زیاد در متن تان تکرار کنید بسیار مناسب است .
در مجموع نرم افزار Typing Assistant یک نرم افزار بسیار سبک و ساده در زمینه دستیاری تایپ برای همه افراد است ، چه کسانی که زیاد تایپ می کنند و چه کسانی که فقط گاهی اوقات به آن نیاز پیدا می کنند . تایپ کردن جزء جدا نشدنی از کامپیوتر است و شما در حال وب گردی هم به تایپ کردن نیاز پیدا می کنید پس حتما این نرم افزار کمک بزرگی به شما خواهد بود .

خصوصیات نرم افزارافزایش سرعت تایپ – Typing Assistant :
افزایش سرعت و دقت تایپ
بدون نیاز به تنظیمات و کانفیگ
کار کردن در تمامی قسمت های ویندوز و برنامه ها
شناسایی و ذخیره خودکار کلمات در دیتابیس
توانایی دسترسی به آخرین کلمات کلیپ بورد



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “Typing Assistant 6.1 – نرم افزار تایپ سریع و هوشمند” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید