ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

O&O MediaRecovery 12.0.65 Professional.Edition ابزاری برای بازیابی عکس ها و دیگر فایل های چندرسانه ای پاک شده

عکس ها و فیلم های شخصی و خانوادگی گاه دارای اهمیت فراوانی برای افراد می باشد. ارزش معنوی این گونه فایل ها در بسیاری از موارد برای هریک از کاربران بسیار زیاد می باشد و از دست دادن این گونه فایل ها برای کاربران بسیار ناراحت کننده و دردسر ساز می باشد. به عنوان مثال فکر کنید که بر اثر یک اشتباه در هنگام پارتیشن بندی هارد دیسک درایوی از هارد که فایل های تصویری و عکس های شما در آن قرار دارد پاک شود و فایل های شما نیز از بین برود. در هنگام بروز چنین مشکلاتی می بایست از فایل های پشتیبان ( Backup ) استفاده نمود. در صورتی که شما از قبل به فکر چنین مشکلاتی نبوده اید هم زیاد نگران نباشید. در این زمان می بایست از برنامه های بازیابی استفاده نمایید. نرم افزارهای زیادی برای بازیابی فایل های پاک شده از هارد موجود می باشد.در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که مختص بازیابی فایل های تصویری و در کل Media می باشد.
O&O MediaRecovery نام نرم افزاری حرفه ای برای بازیابی فایل های تصویری و عکس می باشد و در این نرم افزار با استفاده از ابزارها و امکانات متعدد می توان به راحتی اقدام به بازیابی فایل های مربوطه نمود. در این نرم افزار از ویژگی های متعددی می توان استفاده نمود. همچنین این نرم افزار از رابط گرافیگی کاربری بالایی برخوردار می باشد. همچنین در این نرم افزار می توان اقدام به بازیابی فایل های صوتی نیز نمود . این نرم افزار محصولی از شرکت O&O Software می باشد.

ویژگی های نرم افزار O&O MediaRecovery :

– توانایی بازیابی فایل های صوتی پاک شده
– توانایی بازیابی فایل های تصویری و عکس پاک شده از سیستم
– دارای ابزار مختلف برای بازیابی به صورت دسته بندی شده
– توانایی مدیریت بر فایل های بازیابی شده
– نمایش فایل های قابل بازیابی به صورت لیست قبل از انجام عملیات اصلی بازیابی
و …

دانلود O&O MediaRecovery :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید